Xoxan filmi


Bugun size son zamanlar adin cox esitdiyim yerli istehsal olan "Xoxan" filmi haqqinda fikirlerimi  yazmaq isteyirem))

Lafi cox uzatmadan deyim ki, cox maraqsiz ve menasiz filmiydi mene gore. Ssenari menasiz, edilen zarafatlar menasiz, gulmeyim gelmese de zalda komediya filmine baxirmisam kimi hiss elemekcun ozumu mecbur edib ara-sira gulurdum))

Eslinde bu film haqqinda hele nece ay qabaq Instagramda meshur instablogger Aka.the.one-nin profilinden xeber tutmusdum, orada rola cekildiyini qeyd etmisdi. Duzu evvel ele bilirdim AKA o filmde bas roldu)) Amma filme baxib gelmisem hele de basa dusmemisem ki, o Nusabe rolunu oynayan AKAnin filmde yeri neydi?)) Ne bas rol kimi bas roluydu, ne de filme qatqisi olan maraqli bir rol))  Meni duz basa dusun, sozum AKAya deyil, ssenariyedi)) Umumiyetle filmin ssenarisin, sonun qeti beyenmedim.

Amma en dehsetlisi bilirsiz nedi?) Menim vaxt itkisi hesab elediyim filme zalda katila-katila gulenler variydi) Dogrudan da zovqler muxtelifmis, bunu bir daha orda anladim)))

Filmin youtubeda fragmanina baxirdim ki, asagidaki reylerde "Kutsal Damacana" filminin eynisi oldugunu oxudum)) O filmin de qisa fragmentine baxdim ve basa dusdum ki, dogrudan da ferqli adlarda eyni ssenariymis)

Yene ozumuzden yeni bir sey yaradamadiq)
Bu qeder mi kasaddi bizimkilerin fantaziyasi, film kurgusu yoxsa ozleri tenbellik edib yenilik etmek istemirler?))

Yalanci reklamlara aldanib "Xoxan"a gedib pesman olanlardan oldum, amma mence siz bu sehvi tekrarlamayin)))

Baxilasi o qeder gozel film var ki ;)


P.S: Yaziya yerlesdirmekcun Xoxan filmiyle bagli sekil axtarirdim ki, kinoda bas rollardan biri olan Elmeddinin musahibesin oxudum) Deyir filmin setiralti menasi - Mövhumatdır, köhnə təsəvvürlərdir. Bəzən deyirlər, əncir ağacının altında yatma, cin vurar, ya da qoz ağacının altından keçmə, cin var. Bu cin azərbaycanlıya girir, amerikalıya, rusa cin girdiyini görmədik. Bu inancları vururuq.

Amma sonra jurnalist film niye Kutsal Damacana oxsuyur sorusanda Elmeddin deyir ki,  “Xoxan” Amerika filminə oxşayır. “Kutsal Damacana”ya bir kadr da oxşamır. Ancaq heç kim bizə demədi ki, Amerikan filminə oxşayır. Halbuki eyni kadrlardır.

Qadan alim bayaq Amerikalilara cin niye girmir deyende seniydin, indi filmi Amerikalilardan goturmusuk deyen de)) Indi men  bu isden ne basa dusdum?))

Bir sozle men getdim  baxilasi daha maraqli film axtarmaga) 
Helelik :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ronda Bern - Sirr (The Secret) kitabı

Qabriel Markes - 100 ilin Tənhalığı

Yüreğim Seni çok Sevdi / Canan Tan