Ən maraqlı kitab və film məsləhətləri (2012)
2013-cü ildə hamınızı xoş gördük, dostlar!
Deməli, bu filmlərin içərisində ən romantiki, adamı ağladanı, güldürəni, ən maraqlısı hansıdır desəz, aşağıdakı siyahıları təqdim edərdim.
Düzü, ilin
ilk yazısı nə haqqında olsun deyə düşündüm və Facebookda son zamanlar aldığım
mesajları da nəzərə alaraq belə bir qərara
gəldim ki, bugün sizin üçün ən çox bəyəndiyim
filmlər və kitablardan ibarət siyahı tərtib edim. Düşünürəm belə bir siyahı bir
çoxları üçün yararlı olacaq.
Zövqümə güvənirsizsə,
tərtib etdiyim “Ən Yaxşılar” siyahısı ilə tanış olun =)))
Kitablara olan marağım 2012-ci ilin may ayından başlamışdır və elə həmin vaxtdan indiyə kimi 31 kitab oxumuşam =) Məncə pis göstərici deyil, amma yenə də daha yüksək ola bilərdi. İnşallah bu il daha çox kitab oxumaq qismət olar.
Kitablara olan marağım 2012-ci ilin may ayından başlamışdır və elə həmin vaxtdan indiyə kimi 31 kitab oxumuşam =) Məncə pis göstərici deyil, amma yenə də daha yüksək ola bilərdi. İnşallah bu il daha çox kitab oxumaq qismət olar.
2012-ci ildə
Oxuduğum kitablar:
1. Erich Fromm – Sevmək sənəti
2. Waris
Dirie – Çöl Çiçeği
3. Sürətli oxu
4. Ronda Bern – Sirr
5. Səbahəddin Ali – Xəz paltolu Madonna
6. Burçak Çerezcioğlu – Mavi saçlı kız
7. Xalid Hüseyn – Çərpələng Uçuran
8. Çingiz Mehbalıyev - Miras: Bakının sirri
9. Patrik Züskind – Parfümer
10. Varis – Sonuncü ölən ümidlərdir
11. Varis – Bir ovuc torpaq
12. Varis – Sənə inanıram
13. Qaraqan – A romanı
14. Nuray Sayarı – Beyaz mucizeler
15. Mümin Sekman- Her şey seninle başlar
16. Cecelia Ahern – P.S: Mən səni sevirəm
17. Elif Şafak – İskender
18. Yasunari Kavabata – Min durna
19. Dan Brown – Da Vinçi şifrəsi
20. Paulo Coelho – On bir dəqiqə
21. Qabriel Markes- 100 ilin tənhalığı
22. Q. Markes – Hüzünlü fahişələrim
23. Q . Markes – Sənin qar üzərindəki izinlə
24. Frederik Beqbeder – Məhəbbət 3 il yaşayır
25. Erdal Demirkıran - Sadece aptallar 8 saat
uyur
26. Erdinç Güllü - Dahi Çoçuk yetiştirmek
27. Ahmet Şerif İzgören - Dikkat vücudunuz
konuşuyor
28. Ayşe Kulin – Gizli anların yolcusu
29. Sophie Kinsella - Pasaklı Tanrıça
30. Canan
Tan – Yüreğim seni çok sevdi
31. Ahmet Şerif İzgören - Şu hortumlu dünyada
fil yalnızca hayvandır
Bu
kitabların içərisində ən çox hansını sevdiyimi soruşsaz, aşağıdakı beşliyi qeyd
edərdim.
Ən çox bəyəndiyim və məsləhət
gördüyüm kitablar:
1.
Waris
Dirie – Çöl Çiçeği
2. Ahmet Şerif İzgören - Dikkat
vücudunuz konuşuyor
3.
Dan Brown – Da Vinçi şifrəsi
4. Mümin Sekman- Her şey seninle başlar
5.
Xalid
Hüseyn – Çərpələng Uçuran
Düzün demək
lazımdırsa, mənim filmlərə olan marağım 2012-ci ilin sonlarında yarandı. O
vaxta qədər “filmə baxmağa hövsələm çatmır” deyirdim. Amma sonra düşündüm, o necə
olur ki, 400-500 səhifəlik kitabı oxumağa səbrim çatır, amma 1-2 saatlıq filmə
baxmağa yox?)
Beləliklə, qısa
müddət ərzində 30 filmə baxdım. Lakin onu da qeyd edim ki, bu il 360 filmə
baxmağı hədəfləmişəm. Yəni günə biri =)
2012-ci ildə
Baxdığım filmlər:
1. İnception
2. The
Green Mile
3. 13
going on 30
4. The
Kite Runner
5. A
moment to remember
6. A Millionaire’s First Love
7. My
Sassy girl
8. Only
you (Always)
9. We
Teach Love
10.
More
than blue
11.
50
First Dates
12.
The
Lucky one
13.
A
walk to remember
14.
Think
like a man
15.
One
day
16.
2012
17.
Ted
18.
If
Only
19.
The
Vaw
20.
Notebook
21.
Requiem
for a dream
22.
The
Words
23.
Dictator
24. My Sister’s Keeper
25. Intouchables
25. Intouchables
26. All About My Wife
27. 3 Idiots
28. Harry Potter and the Philosopher's Stone
29. Harry Potter and the Chamber of Secret
30. Barfi
30. Barfi
Deməli, bu filmlərin içərisində ən romantiki, adamı ağladanı, güldürəni, ən maraqlısı hansıdır desəz, aşağıdakı siyahıları təqdim edərdim.
Ən Romantik, insanı ağladan filmlər:
1. A
moment to remember (Bu filmin ssenarisin Özcan Deniz oğurlayaraq hal-hazırda
adı dillərə əzbər olan “Evim Sensin” filmin çəkmişdir)
2. İf
Only
3. A Millionaire’s First Love (daha çox gənc nəsil üçün olsa da, maraqlı filmdir)
Maraqlı ssenarisinə görə ən çox bəyəndiklərim:
1.
İnception
2.
3
İdiots
3.
Requiem
for a dream
4.
The
Words
5.
The
Green Mile
Əyləncəli Komedilər:
1.
Dictator
2.
My
Sassy girl
3.
İntouchables
4.
Think
like a man
Bu filmlər
içərisində ən güclü soundtrack-lərə sahib olanlar, musiqiləri ilə insanı feyziyab
edənlər:
1.
Think
Like a man
2.
3
İdiots
3.
Dictator
4.
Requiem
for a dream
Beləliklə,
öz zövqümə görə hazırladığım siyahıları sizə təqdim etdim, dostlar. Güman edirəm ki, məsləhət gördüklərimin bir çoxunu bəyənəcəksiz =)
Növbəti dəfədən
isə artıq filmlər və kitablar haqqında daha ətraflı yazılarımı oxuya
bilərsiz.
Bəs keçən il siz neçə kitab oxuyub və ya film izləmisiz? Aralarında ən çox bəyəndikləriniz hansı olub?
Buyurub bunları bizimlə bölüşsəz doğrudan da çox maraqlı olar. Beləliklə, xəbərsiz olduğumuz daha gözəl kitab və filmlərlə tanış olmuş olarıq.
savadli yazina ve kitab, film meslehetine gore Allah daha da guc versinki davamli olsun. kitab olaraq herzaman Ç.Abdullayevin eserleri, filme geldikde ise Exam, Shousenqden qaçish filmleri, yeqinki baxmamisiniz ))
YanıtlaSilSalam. Spam mesajlara dusduyunden men bu reyi hele indi gorurem. cooox teessuf. xos sozleriniz ucun tesekkurler. insallah davamli olaraq yazmaga calisacam. :)
Silbu arada dediyiniz kinolardan hec birine baxmamisam) yeqin aksiyon janrinda olduguna gore)) Esas romantik, komedi, dram baxiram))
SilArzu doğrudan qısa vaxtda həm çoxlu kitab oxumusan, həm çoxlu filmə baxmısan :) Halaldır ) Ən bəyəndiyin kitablar siyahısında 3-cü, 4-cü və 5-ci kitabları oxumuşam, mən də çox bəyənmişəm.Bundan əlavə Mümin Sekmanın "Limit sizsiniz" kitabı da çox maraqlı və dəyərlidir.Bəlkə də oxumusan...
YanıtlaSilFilmlərə gəldikdə ən çox bəyəndiyin 5 film siyahısında "The Words" və "3 İdiots" u görməyimə xüsusilə sevindim :)) Bir də əgər "Green Mill" filmini bəyənmisənsə, "Redemption from Shawshank" filmini də çox bəyənəssən. Baxmamısansa, o filmə baxmaqını çox istərdim.
Yeni - yeni yazılarını gözləyirik...)
Murad, deyerli fikirleriniz ucun cox sag olun)Amma ediyiniz filmlerin hec birine baxmamisam) yeqin iclerinde romantika yoxdu,aksiyondu ona gore))
YanıtlaSilSahil, film meslehetini nezere alib insallah qisa zamanda o filme de baxacam) Cox guman ki, yene beyendiyim bir film olacaq) zovqlerimiz ust-uste dusur hardasa)))
Arzu, sene ele bir film meslehet gorerem ki, kinoya baxandan sonra tuklerin biz-biz durar, 1 hefte tesirinden cixa bilmezsen. Deyim?))
YanıtlaSildüzdü... yuxarıdakı filmlərdə romantika yoxdu, serevno qadinlar daha çox bəyənirlər romantik filmləri )) romantikadan daha çox strateji və psixoloji filmlərə güclü marağım var, indicə "Enemy of the Gate" filminə baxdım, superdir, əsl mən bəyəndiyim seriyadan olan film idi, məsləhət görürəm, çünki filmdə ROMANTİKA da var ))
YanıtlaSilPsixoloji filmleri men de severem mence) amma hele ele birine baxmamisam) yeqin bugun "Enemy of the gate"-e baxaram gorum beyenecem ya yox))0
YanıtlaSilMahammad, men de ele film axtariram))) De gelsin))
Filmin original adi "The Mist". Rejisor -Frank Darabont. Sonra teesuratlarini deyersen. :)
YanıtlaSilMahammad, dediyin kinoya baxdim axi)) Duzdu maraqliydi, bir az da qorxuluydu, amma yuxumu qaciracaq derecede olmadi. prosta kinoya diqqetle baxanda birden neter qisqirmisdimsa evdekiler sesime gelmisdi :))))
Silçərpələng uçuran əla kitabdi
YanıtlaSiloda kitabini hardan tapa bilerem bilen varsa yazsin chox xahish
YanıtlaSil