A Moment to Remember - Hatırlanacak bir anı (2004)

  Salam, dostlar. Necəsiz? Bu yazım kitab haqqında yox, çox maraqlı bir kino haqqında olacaq.
Ona görə də izləməyə yaxşı film axtaran dostlarım bu yazımı oxumağa davam eləsin.  Sizə əla bir məsləhətim var!
Düzü 3-4 gündü yaxınlarımdan baxmağa  yaxşı kino axtarırdım və nə axtardığımı dəqiq bilirdim: mənə həddən artıq çox təsir edəcək, ağladacaq, duygu yüklü bir film istəyirdim.
Nəhayət yaxın dostum Google gəldi ağlıma =)  
 Dostuma “ağlamaklı aşk filmi”  dedim, həmin dəqiqə mənə bir film məsləhət gördü : A MOMENT TO REMEMBER,  yəni “Hatırlanacak bir anı...
 Burdan Google-a səslənirəm, “Ay Google, mən səndən ağlamalı film istədim, day vur öldür demədim ki =))) ”
Doğrudan da kino o qədər gözəl, o qədər maraqlı və təsir edici idi ki, hər şeyə görə ağlamayan mən oturub hönkür-hönkür ağladım.
Hətta mamagil evə gələndə gözlərimə baxıb ağladığımı başa düşmüşdülər, niyə ağlamısan deyirlər kino deyirəm elə yenə də ağlamaq tutur….(((
Düzün deyim ki, bu baxdığım ilk Koreya filmi idi. Amma əminəm ki, bundan sonar blogumda Koreya filmləri haqqında hələ çox yazım olacaq ))
Film haqqında ətraflı yazıb marağınızı öldürmək istəmirəm, sadəcə olaraq kinodan seçdiyim, sevdiyim sözləri sizinlə paylaşacam…
Yəni düşünün filmi o qədər bəyəndim ki, oturub təkrar-təkrar baxmaq istəyirəm hələ də…

Əgər sizə təsir edəcək, romantik-duygusal aşk filmi izləmək istəyirsizsə “A moment to remember" tam sizlikdir…
Ağlamaq üçün deyil, əsl sevginin nə demək olduğunu başa düşmək üçün mütləq bu filmi izləyin və Sevgiyə hər zaman layiq olduğu dəyəri verin...
Not 1: Unutmamış baş roldakı aktyora da vurulmuşam xəbəriniz olsun =))))
 O nə Behlülə oxşuyur, nə də Emirə... O kasıb, amma gururlu, bir o kadar da çok yakışıklı, həyat yoldaşını dəli kimi sevən biridi..

Not 2 : Özcan Deniz bu filmin ssenarisin olduğu kimi kopyalayarak “Evim sensin” adlı film çəkdirib. Yəni Koreyalılara yox, türklərə baxmaq istəsəz ona da baxa bilərsiz. Amma mən yenə də Koreya versiyasın məsləhət görərdim. Çünki hər şeyin orginalı daha yaxşı olur.
Həmdəki eyni aktyorları nə qədər izləmək olar, day gözlərimiz yoruldu onları görməkdən....
Filmdən seçdiklərim: 







-Hatıralarım yok olursa ruhum da yok olur…
-Senin hafızan ben olacağım… Senin kalbin ben olacağım…



Seni tanıdım çünkü unutkandım, seni terkediyorum çünkü unutkanım...


Kafamın içinde bir silgi var ve her şeyi siliyor... 


Hafızam seni unutsa da kalbimin derinliklerinde sen varsın.
Seni unutamam çünkü sen benim parçamsın…


Bir anı gittiğinde ruh da gider derler…





Birlikte yaşarsak birlikte ölebilir miyiz?..




Yorumlar

  1. baxdim,amma aglamadim,chunki,aglamali film olduguna ozumu hazirlamishdim. amma aglasaydim,bundan qat-qat yaxshi idi.chunki,film mene dehshet tesir etdi.yeqin ki,bir neche gun tesirinden chixmaram.bu filmi paylashdigin uchun teshekkur edirem.maraqli filmlerin her zaman heveskari olmusham,bu filmi de kolleksiyama elave etdim)

    YanıtlaSil
  2. Baxdigina ve beyendiyine cox sevindim :) Bu kinoya baxib necə ağlamamaq olar başa düşmürəm)
    Ya siz bir az dözümlüsüz ya da mən çox sulu gözəm :D
    Oğlan qızın yazdığı məktubu oxuyanda mən elə ağlıyırdım, elə bil mənə yazmışdılar o məktubu :D

    P.S: Bu arada bugündən rəylərdə smaylikləri aktiv etdim :)

    YanıtlaSil
  3. texmini yashidiq + ikimiz de semimiyyeti sevirik. "sen" desen ela olar) smayliklerde x ve d herfi herhansi bir sozun icinde ishlenen kimi avtomatik smaylike kechir ))
    filme gelende, dediyim kimi aglamadim,cunki aglamagi bacarmiram, aglaya bilenler bir nov shanslidirlar,cunki emosiyalarini aglamaqla tokub rahatlaya bilirler,men bacarmiram. amma dediyim kimi, aglamaqdan daha pis tesir eledi mene. 1 hefte fikrimden cixmadi film. gece yatanda da filmi dushunurdum, seher duran kimi de, butun gunu de)filmi yuklemishem,tekrar-tekrar baxiram) amma ilk yarisi cox gulmeli idi, tanish olmaqlari filan))
    dersler bashlayana qeder bir xeyli turkler demishken "ashk filmi" yuklemishem komputere.bir gunde 3 -ne birden baxdim deye getglue mene hopeless romantic statusu verdi xd
    oxunmali kitablar sirasina nicholas sparksin kitablarini da elave etsen peshman olmazsan mence. chunki, o, heqiqeten yaxshi yazir. kitablarin esasinda "the notebook","dear john","a walk to remember","the lucky one" kimi filmler chekilib. " a walk to remember" filmini xususile tovsiye edirem. 3 gunde belke ne bilim e, bir 10 defe baxmisham)) ssenarriden adi teenager filmidir,amma mentiq gucludur.
    bele. danishdim,ureyimi boshaltdim :)umid edirem bashagrisi vermedim)

    YanıtlaSil
  4. Yox ne bas agrisi) eksine xos oldu)
    qesenq kitablar meslehet gordun, men de alinacaq kitablar siyahisina qeyd etdim)

    "The Lucky one" filmine baxmagi basqa bir padruqam da meslehet gormusdu) deyesen o kinoya mutleq baxacam)

    Koreya filmleri deyesen bele olur: evveli gulmeli, axri aglamali :) cunki 3 filme baxmisam, 3u de eynile bele olub)

    Men ele de cox kinoya baxmamisam deye xebersiz oldugum o qeder maraqli kino var ki)
    Ona gore bele meslehetler menim film seçiminde işimi de rahatlaşdirir :)

    Meslehetlerin üçün çox sağ ol =)

    YanıtlaSil
  5. he,bir shey daha."the lucky one" aglamali deyil.eger heddinden artiq sulugöz deyilsense:) amma maraqli ssenarrisi olan,baxmaga deyer bir filmdir)

    YanıtlaSil
  6. aa bu Evim sensin kinosunun yapon variantidi ki :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ronda Bern - Sirr (The Secret) kitabı

Qabriel Markes - 100 ilin Tənhalığı

Yüreğim Seni çok Sevdi / Canan Tan