Çekilişlerden kazandıklarım :)


Bu həftə mənim üçün lap hədiyyələr həftəsi oldu. Çünki qazandığım kitablar nəhayət ki, ayın son günü gəlib mənə çatdı. Kitablardan birini Kitap aşığı adlı blogda keçirilən çekilişdə qazanmışdım.




 Sağ olsun, Tuğçe xanım kitabla bir yerdə zərli qələmlər və çox şirin, ürək formasında yapışdırıcı kağız da göndərmişdi. Doğrudan da kitabla bir yerde bu balaca hədiyyələri görəndə çooox sevinmişdim :)


Hədiyyələrə görə Tuğçe xanıma bir daha çox təşəkkür edirəm :)



Qazandığım kitab "Sen Kimseyi Sevemezsin" adlanır  Karen Hawkinsin qələmiylə hələ tanış olmadığım üçün kitab mənə çox maraqlıdır :)




İkinci hədiyyəm isə "İmza kızın" adlanır və bu kitabı müəlliflərdən biri olan Banu Özkan mənim üçün imzalayıb :) Bu hədiyyəni və imzalı kitabı təşkil etdiyi üçün Soran Anne blogunun sahibəsi Çiğdem Özdemire sonsuz təşəkkürlər :)




İnşallah bir gün sevdiyim bütün yazıçılardan belə imzalı kitab ala bilərəm :)

 Mənə elə gəlir ki, "İmza Kızın" dolu gözlərlə oxuyacağım bir kitab olacaq. Onsuz da ailə münasibətlərinə qarşı həddən artıq çox həssasam, bu kitab da atalar və qızları haqqında olduğundan məncə mənə çox təsir edəcək. Kitabın arxa qapağında yazılanlardan da bunu anlamaq olur. 




Yorumlar

  1. təbriklər, şanslı həftəndəsan deyəsən :) çəkilişlərdə heç bəxtim gətirmir yoxsa məndə qoşulardım belə çəkilişlərə :)

    YanıtlaSil
  2. Arzuuuuuuuuu, tebrikler. InsAllah ki , oxuyub keyif alacagin kitablardir.

    YanıtlaSil
  3. blognu çok beğendim arzu....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim, teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ronda Bern - Sirr (The Secret) kitabı

Qabriel Markes - 100 ilin Tənhalığı

Yüreğim Seni çok Sevdi / Canan Tan