PuCCa - Allah beni böyle yaratmış


Puccanın kitabları haqqında yadınızdadırsa, burdakı burdakı yazımda sizə bəhs etmişdim. Bu serinin 3-cü kitabı isə "Allah beni böyle yaratmış"dı. 3-cü kitab olmasına baxmayaraq, Pucca burda daha çox universitetdə oxuduğu zamanlardan, o vaxt sevdiyi Ankaralı gəncdən yazıb. 

Düzü bu kitab məni digərləri qədər güldürmədi, əksinə bir az üzüb, bir az da hirsləndirdi. Kitabı oxumayanlara deyim ki, Puccanın dəlicəsinə sevdiyi oğlan Ankaralı tam bir ayıdı :D Yəni, zarafatsız oğlan o qədər kobud, qıza qarşı duyarsızdı ki, düzü mənə bir nəfəri xatırlatdı. Bəlkə də sırf buna görə kitabı oxuyub qurtaranda üzümdə heç bir təbəssüm yox idi. Fikirləşin, o oğlan Puccanı döyüb öldürsə, günlərlə axtarmayıb maraqlanmasa belə qız onu yenə də çox istəyirdi. Hətta ayrılmamaları üçün bir dəfə evini belə yandırmışdı. Sırf oğlan peşman olub geri qayıtsın deyə. Bəlkə də indi bəziləriniz deyir ki, bu qızın ağılsızlığıdır, ağlı olardı eləməzdi, amma aşk işte... İnsana neler yapdırmıyor :

Bu kitabı digərləri qədər çox sevməsəm də, digər 2 kitabı oxuyub bəyənənlər bunu da oxumağı unutmasın. Nə də olsa, bu serinin sonudur..

Sonda kitabdan bəzi hissələri sizinlə paylaşıram:




 Puccadan onu tərk edib gedən bütün sevgililərinə Son Söz....


  Sonda qısaca o biri kitablardan xəbərsiz olanlara deyim ki, Pucca ayrıldığı sevgilisini biabır etmək üçün açdığı blogla, öz yazıları ilə məşhurluq qazanmış, sonra isə həyatını kitab olaraq yazmış bir xanımdır. Kitablarını çox səmimi və vulqar sözlərlə yazan Pucca qısa zamanda çox böyük bir oxucu kütləsi qazandı. Yazdıqları ilə onu sevənlər də oldu, nifrət edənlər də... Bu tip kitablar, yəni bloggerlərin yazdığı kitablar son illər Türkiyədə yaman məşhurdur, əyləncə xətrinə oxuna biləcək kitablardır, amma mən belə kitablara pul verməyinizi məsləhət görməzdim, çünki sonda pula heyfiniz gələ bilər. Amma əgər kimdəsə bu kitabı görsəz, alıb bir vərəqləyin. Ya da mənim kimi pdf oxuyun.

 Korsan kitab tərəfdarı deyiləm, amma neyniyək tələbə büdcəmiz hər kitabı almağa müsait deyil :)

Pucca 1. Küçük aptalın büyük dünyası YÜKLƏ
Pucca 2. Ve geri kalan her şey YÜKLƏ
Pucca 3. Allah beni böyle yaratmış YÜKLƏ 

Yüklə sözünə klikləyərək kitabları yükləyə bilərsiz. Hər kəsə keyifli oxumalar :)

Yorumlar

  1. kadin bildiyin şizofren )) ama son söz əladı ) ən yaxşısı kitablardan 1ni yüklüyüm oxuyum, boş bekarçıliqdi zaten)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duzu bu tip kitabi oglanlar beyener ya yox, tam emin deyilem) amma eger oxusan fikirlerini bilmek maraqli olardi) cunki ele oglanlar var ki, hetta sevgililerine puccanin kitablarin oxumagi qeti qadagan eliyib ;)))

      Sil
  2. Pucca`nın bloguyla tanış olduğumda bele kitabların izi-tozu yoxdu.O depresyada idi,işsiz idi,evsizdi,boşluqdan özünə başıbəlalı-faydası olmayan məcara axtarırdı sanki.Ele men de onun kimi.Sonra ilk dəfə birinin blogunu taaa ilk qısa yazısına gedib oxumağa başladım ele kitab kimi.Bəzən güldüm,bəzən gözlerim doldu xülasə dünyanın harasında olursa olsun insanların eyni şeyləri yaşaya bildiyini gördüm.Mən onun gizli sirdaşı və dostu olmuşdum onun xəbəri olmadan.Və xəyal etdim ki,o zamanlar həm iş,həm də oxumaq üçün İstanbula getmə kimi bir fürsətim vardı və olarsaPucca`yı tapıp onunla birgə ev tutarıq fəlan-filan :)Ama bunu heç kimlə bölüşmədim.
    Sonra Onun ilk kitabı çıxdı mənsə tamamən başqa ölkəyə gəldim... Və mən onun heç bir kitabını oxumadım dəfələrcə kitab rəflərindən alıb vərəqləsəmdə....Bu yaxında tesadüfən heç planda olmamağına Ankarada bir də baxdım Pucca`nın son kitabı əlimdə e-kitab olaraq(sənin yada salmanla ;)). Bir daha inandım ki,insanlar arasında bəzən heç bir birlərini tanımasalarda
    mənəvə bağ var,həyatlarına təsiri var...Bu anlamda yadıma düşmüşkən Touch serialını (əgər izləmırsənsə) izləməni tövsiyyə ederdim acizanə:http://en.wikipedia.org/wiki/Touch_%28TV_series%29
    Həmişə və her yerdə Sevgi ilə qal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cox teessuf ki, Puccanin blogundaki yazilarindan bir-ikisin oxumusam :(
      amma Pucca bu kitablariyla son zamanlar mene dogrudan da sanki menevi destek oldu. BElke ona gore bu qeder cox sevdim bu qizi) ozume yaxin bildim)

      Siz demis, dunyanin muxtelif yerlerinde olsa da eyni hissleri kecirden yuzlerle insan var. PUCCAnin yazidiqlarinda da mence hami azdan-coxdan oz heyatindan bir seyler tapir :)

      Bu arada touch serialindan xebersiz idim, indi maraqlanaram. meslehet ve reyiniz ucun sonsuz tesekkurler ;))

      Sil
    2. hansi touch??

      Sil
    3. Semra, bu http://en.wikipedia.org/wiki/Touch_%28TV_series%29 touch :)))

      Sil
    4. buna tiklamamq olmur axi(( yutubda var bilmirsiz??

      Sil
    5. Youtubeda Touch tv serie yazin videolar gelecek :)

      Sil
    6. sagolun::))

      Sil
  3. əksinə mən buna hədsiz dərəcədə gülmüşdüm) lap çox) mutlu ol yeter klibindeki kızlar :D özlem tekin hissəsi) ok ne lan ok ne .... :DDD əladı. ən birinci bunu sora isə Küçük Aptalın Büyük Dünyasını oxumuşam. elektron oxua bilmirəm. kitabı taapan kimi mütləq geri kalan her şeyidə oxuyacam)

    YanıtlaSil
  4. pucca Dosteyvskinin Aldadilmiw insanlar eserindeki sehv etmiremse qizin adi tam yadimda deil deyesen natawaydi ona benzeyir.oda eyni sevgiyle birini sevirdi/tesufki

    YanıtlaSil
  5. 3cu hisseni oxudum cox xosuma gerldi.ayriliga qederki olan hisseler gulmedi neyi var/ok ne lan neee::))))ama sonra oxuduqlarim mene ozumu xatirlatdi goz yawlarimla beraber oxumusam tam semimi/otbir oglaanin eve gelerken dediklweri birde otobus sehnesi//insan ne acialr cekir ozune neleri edir/hamiysaa eyni seyi deir unudacaqsan insaALLAH BUNU GOZLEYEN HER KES Pucanin son dediyi unutmaq olurmus seadetine qovussun.o biri hisseleri oxumaga maragim yoxdu

    YanıtlaSil
  6. bes niye 3den basqa hisseleri kompa yuklememolmur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eslinde olur. o yukle sozlerine yiklayanda teze sehifede kitab acilacaq baxin onda ctrl+S vurun tamamdir) kitab kompa yuklenecek)

      Sil
    2. sadece 3kitabdirda??eslinde kitablar ardicil nesr olunmayib.312 qaydasi kimi duzulub ardiciiliqla ama kitablar ele ardicilliqla nesr olunmayib

      Sil
    3. beli ancaq 3 kitabdı. Əslində elə Puccanın yazdığı sırayla yayımlanıb, sadəcə olaraq pucca əvvəl indi ki, həyatın, sonrasa keçmişin yazıb. Hərhalda bu oxucularının onun universitet vaxtları ilə, Ankaralıyla, ailəsi ilə maraqlanması ilə əlaqədardır :)

      Sil
  7. sagolun ama artiq netde oxudum.bilmirsiz pucanin bloqu helde qalir??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beli, blogu hələ qalır, amma day çox az-az yazır bloga. Buyurun, bu da blog http://passiflora-rapunzel.blogspot.com/

      Sil
  8. niye siizn yazdiginiza tiklaya bilmirem.indi verdiyiniz unvana tiklaya bilmirem((

    YanıtlaSil
  9. http://flavors.me/puccaa#1cf/blogger mende bunu tapmisam ::)) artiq martadan beri yazmayib goresen indiki sevgilisinin adi ne3di)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. men bileni indi de axrinci yazdigiyla, Cerriyle takiliyor) arada instagramdan baxiram sekillerine, hayat akışına)))

      Sil
  10. mende tvitdede takibimdedi tezelikce)) neceb ceruuyledi artuq bir xeyli vaxt kecib:) yazdiqlarinda yenede ersizlikden sikayetlenir))

    YanıtlaSil
  11. ama yazilarini oxudugum birinin hayatda olmagi mene hec yaaxsi tesir etmedi.bu sadece menle baglidid hayatini moxugumun hayatda yasanagi nebilim belkede izah edilmezdi((9

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ronda Bern - Sirr (The Secret) kitabı

Qabriel Markes - 100 ilin Tənhalığı

Yüreğim Seni çok Sevdi / Canan Tan