Arzu Hardadi?))


Coxdandi blog yazmiram deye duzu salamlama qismi bir az gulmeli geldi mene))) Duz 1 il sonra yeniden blogumda nese paylasiram :)

Ne yalan deyim, coooox darixmisam kitablarim ve blogumcun. Coxu sorusa biler bes hardaydin, niye yox idin?) Niye bu qeder kitablardan uzaq qaldin?)

Bele deyim, men heyatimin donus noqtesin yasadim) 2014 menimcun cox dolu-dolu kecdi)) 2014-cu ilde hem at kimi capdiq, hem de arada atin ayagi altinda qalan olduq)))

 Gorek qoyun ilinde nece olacagiq)) 

Kitablardan uzaqlasmagimin ilk sebebi bir az shexsi heyat oldu, sonra magistr, sonra is... uzaq qaldim sizden)) Amma hec vaxt aglimdan cixmadiz)) Men de ele dansiram, ele bil cox da boyuk oxucu kutlem var axi))

Arada blogda yazdiginiz reyleri, mailime gelen msjlarinizi oxuyurdum) Hamisi ucun cox sag olun! Yaxsi ki, varsiz! Yaxsi ki, eziyyeti qiymetlendirmeyi bacarisiz. 

Bu arada sad xeber verim ki, kecen il Azerbaycan Dovlet Iqtisad universitetine magistr kimi daxil oldum, shexsi ve is heyatin yoluna qoydum))

Butun bunlari etmisemse, demeli yeniden rahat-rahat yaza bilerem) Yeqin  meni basa dusersiz defter-kitabla, yazmaqla ureyi rahatlayanlardanam)) Sevirem yazmagi, sevirem oxumagi :)  Blogumu sevireeem :)

Amma sizsiz kecen bu bir ilde o qeder insan tanidim, o qeder sey gordum ki... Dunyagorusum bir qeder deysildi, insanlari daha tez tanimaga basladim, heyata qarsi daha soyuqqanli olmagi oyrendim, daha semimi,daha relax oldum. Ozguvenim tavan yapdi) Artiq meni ele de narahat elemir yazimdaki qusurlar, orfoqrafik sehvler ve s.))

  Yeni ne oyrensem de kitablarin yerinin,onlarin tadinin evezsiz oldugunu bir an bele olsun danmadim. 
Baxmayaraq ki, hazirda kitab oxumaq debdedir))) men bu debden uzaq ozu ucun oxuyanlardanam)) 

 Oxunasi cooox gozel kitablar, yasanasi cox gozel anlar var... 

Bundan sonra sizden ayri qalmamaq umidiyle, daha tez-tez, daha maraqli postlarda gorusmek uzere ;) 

P.S: Komputerim format olundugundan AZE srifti omadigina gore ve her cumlenin sonuna smaylikler qoyub bezilerinizi qiciqlandirdigima gore  meni uzurlu sayin :)

Helelik ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ronda Bern - Sirr (The Secret) kitabı

Qabriel Markes - 100 ilin Tənhalığı

Yüreğim Seni çok Sevdi / Canan Tan